sobota, 4 lutego 2017

Komplet :)

Kiedys z tej wlòczki byl zrobiony beret i szalik baktus.Tak sobie lezaly w szufladzie,a ja nigdy ich nie zalozylam.Postanowilam spruc i wykorzystac wlòczke od nowa.Wpadl mi w oko wzòr czapeczki,i od razu pomyslalam ze ta wlòczka idealnie sie nada,Agnieszka (IK),na swojej stronie opisala i pokazala na filmach,jak robic po skosie.Wiec postanowilam zrobic sobie komin po skosie.Czapka tez ma podobny wzòr,wiec bede miala komplet do mojej kurteczki,i nie tylko fioletowej,ale tez i do innych.Czapka to wzòr Amber Schaaf-"The purl swirl beanie",a komin to juz wiecie z czego korzystalam.Bardzo mi sie podoba to po skosie i chodzi mi po glowie zrobienie w ten sposòb kamizelki,musze tylko dobrze pomyslec nad tym.Do czapki wykorzystalam druty 3,5mm,robona na okraglo,komin druty 5mm.