poniedziałek, 12 września 2016

Szary sweterek :)

Bedac kiedys u mojej còrci kupilam sobie szara wlòczke,bo byla w okazyjnej cenie,i tak sobie lezala bo nie mialam na nia pomyslu.Szukajac wzoru do innej bluzki,trafilam na sweterek Asami Kawa z bardzo szerokimi rekawami,i postanowilam zrobic podobny.Nie mial byc identyczny(nie korzystalam ze wzoru),tylko mnie on zainspirowal.Mòj  sweterek jest robiony od gòry,a zeby miec szerokie rekawy,na rekawy,tyl i przòd nabralam identyczna ilosc oczek (korzystalam z tabelki samoliczacej).Przedluzylam jeszcze dodawanie oczek,zanim  zakonczyla rekawy.Nie zrobilam tez za bardzo szeroki,bo ja sama jestem "troche"szeroka.Ale efekt koncowy cieszy mnie.Rekawy ukladaja sie idealnie pod pacha,chociaz maja tyle samo oczek co tyl,albo przòd,i dekolt tez jest w sam raz.


                                         Tu najlepiej widac jak rekawy sa szerokie.

                                           To jest ten sweter,ktòry mnie zainspirowal.