sobota, 22 sierpnia 2015

Nowe urobki :)

Skonczylam torebke z elementow.Wzor wzielam z dropsa "torebka z kwadratow na szydelku".Tam sa zrobione "babcine kwadraty",a ja zrobilam "babcine sloneczka",w pierwszym momencie skorzystalam z filmu na youtubie  jak sie nie myle film byl autorstwa Ania.crochet.pl. Potem to juz szlo gladko.Jest tez pokazany schemat jak polaczyc te kwadraty.Ja bede musiala udoskonalic technike laczenia kwadratow.Teraz postanowilam sprobowac sweter albo kamizelke (na ile mi starczy wloczki) robiona od gory na szydelku.Podejrzalam tylko na filmie u Weroniki jak dodaje oczka na taki reglan,a ilosc oczek wziela ze schematow pokazanych na blogu "U Antoniny",bardzo czesto z nich korzystam,bo sa prawie idealnie obliczone.Jak na razie ja i tabelka nie mowimy tym samym jezykiem.Musze jeszcze pomyslec i poprzegladac moje pozostalosci wloczek,bo szydelko bardzo zjada welenke.Jak na razie nie mam ochoty machac drutami i nie wiem dlaczego,a mam tyle robotek pozaczynanych.Cwicze tez technike robienia rownego brzegu na szydelku,bo z tego tez wzgledu malo robilam.Bo zawsze mi wychodzilo pod skosem.