niedziela, 4 stycznia 2015

Chusta "alla" semele :)

Bedac w rzymie kupilam kilkanascie motkow wloczki,aby porobic chusty.Z jednej z nich postanowilam zrobic chuste podobna do semele.Orginalany wzor jest wlasnoscia A'sy Tricosa ja ,korzystam ze schematu,ktory jest na blogu ABC-robotki na drutach. Rozni od orginalu,widze to po chuscie semele Intensywnie Kreatywnej.Zaczynalam ten wzor wiele razy,wiele razy go prulam.Teraz tez,ale jak na razie idzie powoli do przodu.Wloczka to acryl"Dany",lekko melanzowa,robi sie bardzo dobrze,zobaczymy jak bedzie sie ukladac.Zaczelam robic ja pare dni po swietach,mysle ze nie dlugo skoncze,chyba ze znowu cos mi sie nie spodoba.Wloczka lekko melanzowa,ale jakie to kolory ciezko mi powiedziec.Oto kawalek probki. Kiedys napewno zrobie z orginalu.Ogolnie podoba mi sie ksztalt tej chusty.