sobota, 24 stycznia 2015

Nowe prace

Na razie nie mam ochoty robic chust,te ktore zaczela poprostu sprulam,a wogole to bardzo duzo spruplam w tym tygodniu(zielona kamizelke,komplecik dzieciecy i nawet chuste podobna do semele).Przegladajac ksiazki w poszukiwaniu wzoru,znalazlam te dwa,niby takie same(bo tkane,nitka jest pozostawiana na prawej stronie robotki),ale inne,bo w jednym nitka jest przerabiana z prawym oczkiem.Ocencie sami.
                                          Na gorze razem,i na dole kazda z osobna.

środa, 21 stycznia 2015

Nastepny komplecik.

Skonczylam komplet dla mojej corci,komin i mitenki(robione po raz pierwszy),zrobione tym wzorem z tej strony http://zhezel.ru/handmade/,a czapka wzor"Bulky Waffle Hat"by Linda Suda.Komin jest zszywany,czapka robiona na okraglo.Rekawiczki robione na 5 drutach(wiekowe-aluminiowe),dlatego zmienily kolor wloczki.Wloczka to 100% acrylu,ale bardzo mieciutka,bardzo dobrze sie uklada,nawet bez blokowania.Przetestowana,bo juz z nie zrobilam kocyk dla wnusia.
                                            To jest wlasnie ten kocyk.

wtorek, 13 stycznia 2015

Komplecik.

Wlasnie skonczylam moj komplecik.Beret "alla czapke,wzor wziety.tuA pelerynke wzor wziety tu,pelerynke robi sie bardzo latwo,beret tez.Wloczka w motku jest bardzo zroznicowana gruboscia,a w pracy to nie przeszkadza,i jak widac juz w gotowej robotce nie widac tej roznicy.Najwazniejsze ze po praniu nie rozciaga sie,trzyma swoj ksztalt.Chce do tego dorobic mitenki i skarpetki,i wtedy to juz bedzie cieplo w glowe,szyje,nozki i raczki.Bedzie komplet w komplecie.
                                          A tak wyglada po blokowaniu.

niedziela, 4 stycznia 2015

Chusta "alla" semele :)

Bedac w rzymie kupilam kilkanascie motkow wloczki,aby porobic chusty.Z jednej z nich postanowilam zrobic chuste podobna do semele.Orginalany wzor jest wlasnoscia A'sy Tricosa ja ,korzystam ze schematu,ktory jest na blogu ABC-robotki na drutach. Rozni od orginalu,widze to po chuscie semele Intensywnie Kreatywnej.Zaczynalam ten wzor wiele razy,wiele razy go prulam.Teraz tez,ale jak na razie idzie powoli do przodu.Wloczka to acryl"Dany",lekko melanzowa,robi sie bardzo dobrze,zobaczymy jak bedzie sie ukladac.Zaczelam robic ja pare dni po swietach,mysle ze nie dlugo skoncze,chyba ze znowu cos mi sie nie spodoba.Wloczka lekko melanzowa,ale jakie to kolory ciezko mi powiedziec.Oto kawalek probki. Kiedys napewno zrobie z orginalu.Ogolnie podoba mi sie ksztalt tej chusty.

sobota, 3 stycznia 2015

Szaliki cd

Juz wszystkie skonczone.Jedno tylko dziwne,wszystkie mialy po 100g w motku,robione z jednakowej ilosci oczek,a roznia sie bardzo dludgoscia.Najdluszy jest w odcieniach rozowego.

piątek, 2 stycznia 2015

szaliki cd.

Tak jak powiedzialam,wczoraj zaczela,wczoraj skonczylam.Jeszcze zostaly mi 3 motki do zrobienia,czarny,granatowy i liliowy.Chce to skonczyc i zawiezc do wlascicieli.Oto szaliczek i motki do wykorzystania

czwartek, 1 stycznia 2015

Zadanie:)

Dostalam bojowe zadanie od mojej szwagierki.Poprosila mnie o wykonanie szaliczkow dla siostrzenic.Na poczatku 2014 zrobilam ich wiele,a teraz musilam wejsc na you tube,zeby sobie przypomniec jak je zaczac.Odcienie rozowego,to szlik zaczety wczoraj,a dzis skonczony,bialy zaczety dzis i mysle ze do nocy go skoncze.Na wykonanie takich szaliczkow wystarczy okolo godziny,jesli ci nic nie przerywa.Wloczka to Sashay,motek 100g(27m),wystarczy na szalik zrobiony z 8 oczek.

Turniej Dziewiarski z IK

                                         
                                          Biore udzial!!!!!!!!!!!!!!!!