piątek, 12 grudnia 2014

Wrzosowa Gail

Skonczylam Gail :) Kiedy kupilam ta wloczke,wiedzialam ze zrobie z niej chuste Gail.Jest to pikny wrzosowy kolor(moze zdjecie nie oddaje tego koloru).Pierwszy chyba raz udalo mi sie zrobic wielkosc mi odpowiadajaca.Poprzednia zrobilam bardzo duza.Teraz jest tylko 5 powtorzen wzoru.Mi sie bardzo podoba,ale normalne,ze nie musi wszystkim.Ostatnio skrytykowano moj blog,oczywiscie nie musi sie wszystkim podobac co robie,ale ta osoba powinna miec odwage podpisac sie imieniem i nazwiskiem,a nie jako anonimowy.Robie od wielu lat,ale dopiero w tym roku wyprobowalam wielu nowych technik,po raz pierwszy robilam chusty,swetry od gory i wiele innych rzeczy.Ja robie to dla siebie,i wcale sie nie wstydze ze nie sz perfekcyjne.Moze ktos mi moze podpowiedziec,jak zrobic sweterek od gory(reglan) z ladnym dekoltem.Bo ostatnie tuniki co zrobilam,to sprulam,bo nie podobal mi sie dekolt.Za wszystkie podpowiedzi z gory serdecznie dziekuje :) Ale sie rozpisalam.
A oto moja Gail.